Where have you been half my life?

Ni vet när det har gått lite för lång tid, så pass lång tid att det typ känns dumt att ens skriva hehe. DÅ kommer jag tillbaka! Då jäklar passar det! Så, hej! Efter ett par väldigt intensiva och stressiga veckor har jag äntligen kommit tillbaka hit till er och ska försöka få igång skrivandet lite igen. Kul ju!!

Det är ju ingen idé att ens försöka sammanfatta de senaste månaderna hehe annat än att jag har haft sån sjukt rolig praktik och fått inblick i den branchen ja vill jobba inom, jag har pluggat på med mina två distanskurser, jag har försökt tagit igen mitt sociala liv och jag har fyllt år! Men allt det där är för mycket för att gå in på detaljer om, istället kan jag berätta om idag då jag har kollat på Masterchef hela dagen (SÅ FAST) och sen tagit en öl med Malin och Paula. Alldeles lagom dag efter pubrundan igår där mitt lag vann (!!!). Mådde bra imorse men kändes ändå i sin ordning att ta en lite lugn dag.
 
Som en pytteliten trevlig kompensation får ni lite snaps från senaste månaderna, enjoy fina ni♥

När man praktiserar i Stockholm och börjar inse hur fint det faktiskt är...

Hängt en hel del med Snoop Dogg

Haft AW på praktiken

Ätit så goda helgfrukostar

Fått följa med på inspelning och hamnat här

Haft vårkänslor (som typ är helt borta nu (hello 2 grader...))

Gått på lakritsfestival mmmmmmmmm

Höjdpunkten med att pendla: himlen

Och så påskpubrundan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0