Höstmys

Ljusen är tända, det luktar popcorn och mysmusiken är på. Malin och Paula har precis gått och jag har tagit av min bh och gosat ner mig i soffan under en filt. Direkt efter mitt utbildningsmöte, som vi hade på en pub där vi drack öl och bollade idéer om framtida projekt, så åkte jag och mötte upp Malin på Willys. Vi köpte ingredienser till pizza som vi slängde ihop. Fetaost, tomat, pesto - så gott!!!

Sen, eftersom min trognaste bloggläsare Linnéa bjöd på bdaypartey i lördags måste jag självklart skriva om den!♥ Eller okej, om maten. Eller nej, hela festen! Det fanns en stor kylhink med öl och cider, silvriga stora ballonger med siffrorna 23, massa chips och sen maten... Maten. Fetaoströra, hummus, några slags betor med chévreost, sallad, pajer och så mycket gott! Ville aldrig bli mätt, blev så ledsen när jag blev det </3 Men det var sååå mysigt, superhärligt sällskap och glada människor!

Har inga bilder från i lördags så här har ni mitt fina utskott nu ikväll!

Kommentarer
Li

Haha damn, trodde min läsning var hemlig.......... TACK FÖR ATT DU KOM 😍

Svar: Hahahahahahhah DU HAR HOTAT MIG VIA SMS FLERA GÅNGER FÖR ATT JAG MÅSTE BLOGGA, HUR KAN DEN VARA HEMLIG DÅ?! :'D <3
Anneli

2016-11-01, 10:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0