That escalated quickly

Hand in my C-uppsats I said. I will have time after I said. Eeh. Weell, that didn't happen'. Det som hände däremot var att jag fick praktik (!!!!!!!). På bästa företaget!!! En kommunikationsbyrå med hållbarhetsinriktning, alltså att dom bara hjälper företag som vill kommunicera hållbarhet och som faktiskt lever upp till det. Åh bästa. MEN. Praktiken är i Stockholm och det här innebär att jag oftast går jag upp 05:45 (idag en halvtimme tidigare) och kommer hem 18:30 och går och lägger mig vid 21:30 saatte... Har inte överdrivet med tid. SEN. Utöver det har jag två distanskurser som tydligen var lite mer än vad jag trodde heheheh. OCH tre fullsmockade helger på raken. Så. Jag kikar in när jag hinner eller när jag bara vill ändå sötisar, don't loose hope hehe♥ I sann Arnold-anda: I'll be back.

Utsikten på väg hem från praktiken. Stockholm är rätt vackert ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0