tbt

Hallå kan vi köra en throwback tuesday eller? OKEJ! Passar ju perfekt eftersom jag spenderat kvällen med att kolla igenom min hårdisk med massa gamla grejer, aaah. Så njut. Njut, kära vänner.
Njut av den tiden då jag var en bättre bloggare och gjorde kollage åt er, försökte ta bort bakgrunden i Paint på mina outfitbilder och bara tog allmänt artistiska bilder♥ Njut av den tiden då jag satt in massa dikter på fina bilder och la upp på bilddagboken. Njut av alla bilder från för tidig och för mycket fylla, från sjukt roliga och galna nätter från den tiden då jag körde. Och förstås, njut av alla fula(!!!) bilder.


 
Kan vi låta bli att uppmärksamma vilken oordning och olika storlek alla bilder är i (gamla bloggeli hade inte approvat)? Kan vi istället uppmärksamma att det här på långa vägar inte ens är dom farliga bilderna haha? Finns tusen stycken som är tusen gånger värre, alla dom här är liksom städade och okej ändå. Och när vi ändå uppmärksammar saker, kan vi då uppmärksamma vilken total babe jag är på sista bilden eller??? Alltså kolla dom ögonen, Tyra Banks hade varit så stolt över mig (hur mina ögon ser ut och vilken total babe jag är på den näst sista bilden kan vi också uppmärksamma)!! Den kvällen satt vi förövrigt på bryggorna i stadsparken tills det ljusnade nån gång där vid 5, den där härliga, underbara sommarnatten och pratade med nytt och gammalt folk. En sån där löjligt bra sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0