Drömsemestern

När jag kom hem från Gotland hade jag två veckors semester kvar. Let's have a look at hur jag spenderat tiden so far, shall we? Well, hela förra veckan var jag hundvakt plus att jag startade starkt med grov pms. Till råga på det blev katten sjuk så har hängt på Ultuna djursjukhus en hel del.

Den här veckan började bättre: jag hade sån energi och fick massa gjort igår - fram tills att min storebrorsa ringer. Han har fått punktering halvvägs till Nynäshamn och jag måste hämta upp min syster och hetsköra till honom för att han ska hinna med färjan till Gotland. Vi hittar honom, byter bil, väntar sedan i 40 minuter på vår lillebrors snälla kompis som kom med reservdäck för att sen spendera 20 minuter åt att leta bilnyckeln som tappats nånstans i gräset hehe. Var heeelt slut när jag kom hem. Och idag då? Jag skulle åka in med katten på återbesök (hon mår bra nu!!) och det tog över fyra timmar... Så trots att jag mest bara väntat och lugnat katten är jag heeelt slut idag igen. Wtf.

Well well, alla jobbar ju ändå så det är okej. Imorgon ska jag läsa i solen istället om det finns nån♥

Bilden är en ganska bra sum up på hur jag har spenderat mina dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0