It's wine o'clock

Det började för några veckor sen. Jag hade två halva flaskor rödvin hemma och kom ihåg en bild jag sett tidigare: If you're not drinking wine while watching Cougar Town, you're not doing it right. Så. Jag poppade popcorn, hällde upp ett glas rödvin och så har lite för många kvällar fortsatt hehehe. Cougar Town, ett glas rödvin och popcorn. Sån vardagslyx♥ Eller ja, knappt ens lyx längre, typ standard? Och i tisdags blev det massa mer vinglas, ost och kex med Olivia, sen vin igår pga firande av bday och ja, idag hade jag ingen middag hemma (hej dagen innan csn </3, köpte vin för sista pengarna till bdaybarnet igår (inget barn, det hade varit ascreepy (liksom vaa köper vin för sista pengarna vem är jag hahaha))), däremot hade jag vin kvar samt ost och kex så det fick bli min middag tillsammans med ett paket nudlar. Inte illa!(?) Kvällen spenderades i vanlig ordning framför Cougar Town efter att jag sagt hejdå till Louise som var här för catch up, kaffe och mys! Haha åh måste ta mig ut ur läggan</3

Kvällens middag (klarar obviously inte av att bo hemifrån...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0