Inflyttad √

Med ljusslingor som enda belysning sitter jag i min nybäddade säng och lyssnar på musik, omgiven av flyttkartonger och stora ikea-påsar. I min lägenhet. Oh yes hihiih. Är så megatrött men ändå så glad mitt i allt! Den är så fin och jag längtar efter att packa upp allt imorgon♥ Var mitt i uppackningen nu ikväll (var tvungen att packa upp två flyttkartonger för att hitta osthyveln så mitt utsvultna jag kunde äta nåt) när jag råkade slå till taklampan och den slocknade. Och jag fick inte igång den. Så nu har jag ljusslingor som sällskap och imorgon, i sällskap av solen, ska jag packa upp resten (och köpa ny glödlampa hehe (och köpa nåt mer än mackor)). Blir nog hur bra som helst det hära!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0