Hemtenta

De senaste 48 timmarna har jag spenderat hälften av dom med att enbart plugga. Läsa, skriva, läsa, skriva och freaka out lite där emellan. Jag har hängt hos Emma från tidiga morgnar, fått lunch serverat av hennes bfriend, varit superhyper due to för mycket energidricka och när vi ÄNTLIGEN skickade in våra hemtentor 10 min innan deadline hoppade vi runt lite till "I just had sex" (oklart val, Emma önskade den som firnings-låt) och gick sen på promenad för att köpa godis. Så glada som vi var efter det här, hur jäkla mycket kommer vi inte fira då efter att ha skickat in vår C-uppsats? My, my.

Var i sånt flow när jag kom hem att jag, utan några förhoppningar egentligen, provade att skruva i glödlampan igen OCH VET NI? Den funkar!!!!!!!!! Alltså jag tror inte ni förstår hur skööönt det är att kunna sitta i en upplyst lägga, åååh♥ Firade med att äta lite mat och mycket godis framför Vänner och sen ta itu med klädhögen i soffan. Seriöst, den var så stor att det lätt kunde ha gömt sig någon där (jag var tvungen att kolla det igår innan jag skulle sova heheh). Nu är de flesta klädpåsar uppackade; hälften är i garderoben och hälften är sorterade i olika berg på soffbordet. Förundrades och förskräcktes över mängden kläder medan jag kollade på Mumford and Sons - the road to Red Rocks och varvade med lite försök till diktskrivning. Längtar så mycket tills deras nya dokumentär kommer!!!

Lite snapchats för känslorna de senaste dagarna. Hyper för minsta lilla, bitter som få över att behöva plugga i hallen pga mörkt i läggan, hyper som få pga energidricka och sen bara nööööjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0