Bdaygaaals

Medan det stormade utomhus i torsdags satt jag med världens härligaste och firade Dilan med veggiegryta, rödvin och chokladtårta. Som alltid med dom här skrattade jag så jag grät, hade samtal om allt från kiss till mansplaining till högläsning av dikter och när klockan slog tolv sjöng vi in Dilans födelsedag med Taylor Swift. Sån underbar kväll! Tackade och bockade för mig vid 01:30, gick ut till cykeln, höll på att blåsa bort, gick upp till Louises lägga igen och sov på soffan. Så obekvämt att jag blev tacksam när klockan ringde 07:30 och Louise serverade jättefin frukost innan jag cyklade iväg till skolan för att presentera mitt och Emmas ämne till C-uppsatsen. Gick superbra så åkte hem och sov!

Fortsatte med firandestilen senare på kvällen då det var förfest hos Paula som ledde till utgång som istället ledde till Palermo då födelsedagsbarnet hade glömt plånkan hehe. Var sjukt kul ändå och jag cyklade glatt hem med min burgare i cykelkorgen framåt 4. Lika glatt vaknade jag inte men det är okej.

Har inga bilder från Paulas bday så istället får ni overload på lite halvtaskiga mobilbilder från Dilans.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0