1st

Första natten gick så himla bra!!! Var inte läskigt, sov som en stock och vaknade utan att vara förvirrad. Say what, hur ofta händer det på ett nytt ställe? Så en timme innan larmet ringde gick jag upp, åt frulle, packade upp och cyklade sen till skolan för föreläsning och pluggstuga. Hängde med A-kursarna och försökte komma ihåg vad jag lärde mig för 2 år sen. KUL ATT MAN MINNS ALLT. Not.

Svängde förbi Willys på vägen hem och storhandlade och vinglade sen hem på min överfulla cykel och lagade mat. Åh har saknat att laga mat i ett eget kök med mina egna ingredienser som jag valt själv♥
Resten av kvällen har jag spenderat med att packa upp (fått upp alla lådor!!! Nu är det bara alla 20 000 påsar med kläder kvar), försökt byta lampa i taket men den nya bara blinkade á la epilepsianfall så sitter i halvmörkret igen, avnjutit en bulle och nu är det sovdags. Kl 08:00 imorgon ska jag infinna mig i skolan för då kommer hemtentan ut. ÅH VAD KUL JAG KOMMER HA DET. Not. Kanske, jag vet inte.

Ett av de få ställena i läggan som typ är färdigt yeeey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0