Oi!

Oi! Tudo bem? Ikväll är det två veckor sen jag satt hemma och panikpackade och inte ville åka och nu sitter jag här, min första egna kväll sen jag landade i Brasilien. Och jag har det braaaaa! Förvånande bra faktiskt! Jag bor 5 mins promenad från skolan, har eget rum med badrum, bor vägg i vägg med mina svenska kompizar och så delar vi kök och vardagsrum med massa mexikanare, några brasilianare osv. osv.. Alla här är sjukt snälla och härliga och igår åkte vi ett gäng för att välja bland 300 sorters öl och äta goda burgare. Ikväll knackade några av dom snälla mexikanarna på och frågade om jag skulle med på bio men jag tackade vänligt nej, behöver sooooova. So bad. Och duscha. Och städa. Och imorgon måste jag upp 7... Igen... För skola, bah. Ska försöka uppa mer gullisar, vi hörs sen!

Carro och jag på stranden i Rio med världens äckligaste drinkar (vi vaskade dom sen)

Magnus, Olivia, Gabriel och Carro på hörnet i söndags när vi kollade på solnedgången i finaste området

Igår på Maltstore

Kommentarer
midilan

Yeey mer uppdateringar! <3

2016-02-18, 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0