Nördeli is back

22 augusti och jag har varit tillbaka i Sverige i lite mer än en månad nu. Det är ju alltid jobbigt att komma hem efter en lång resa - man både vill och vill inte falla in i samma gamla vanor.
Gå tillbaka till sitt liv som om man aldrig har varit borta, som att man inte har påverkats. Nu börjar det dock kännas okej igen. Skolan börjar om en vecka och jag och Emma har redan börjat tagga inspark, föreningsgrejer och C-uppsatsen. Japp, vi taggar C-uppsatsen. Orka nördigheten men det är okej.

Sen jag kom hem från Gotland har jag, förutom att kolla OC på Netflix, fikat, druckit vin, gått på stan och letat väska (och kommit hem med en nyårsklänning (ja jag vet inte, det är bara konstigt)), spelat spel med syskon, läst, varit hundvakt, kollat fotboll och lite sånt. Och OH, fyllt i min kalender! Såå skönt att ha anledning att använda den igen! Använder till och med olika färger beroende på event! Aaah, peppen för att nörda mig är total♥ Ska dock fortsätta njuta nu av denna veckas tomma sidor!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0