Gotland

Hejhehej! Hemma från Gotland igen efter att i stort sett ha spenderat 2,5 vecka läsandes i solen i en solstol på tomten, gå de 50 metrarna ner till havet för att doppa sig och spela spel på kvällarna. Ni hör ju hur underbart? Hann med Fårö ett dygn också där jag och Louise cylade runt på gamla cyklar, drack öl på stranden, drack cider i hängmatta på mysbar på stranden med finaste himlen, spelade spel och läste. Även en utgång på Kallis och strosande i Visby blev av. Älskade Gotland♥

Nu måste jag börja ta mig i kragen och tvätta håret. Hade redan lite bråttom eftersom jag ska träffa Paula och Malin på stan kl. 16 men nu skrev Paula precis att hon slutar kl. 15 istället. Hehehhe. Måste ta bussen till henne först med nåt verktyg, fixa låset på min cykel som nån försökt sno och sen cykla till stan. Wish me luck heheh (särskilt eftersom jag BÖRJAR blogga efter hennes meddelande...ffs...).

Dom enda bilderna jag har nu är från Fårö så resten kommer upp sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0