Update

Oi meninos! Mitt wifi funkade inte i en vecka - trodde jag. Visade sig bara att lösenordet var fel heheheh. Och ja, sen har livet kommit lite i mellan men nu är jag här! Nytränad, nyduschad och nyäten (japp, jag har trotsat min envisa förkylning och invigt gymmet). Beställt ny mobil har jag också gjort så om en vecka är jag inte längre lika frustrerad varje gång jag måste använda min mobil (den blev förstörd förra helgen ute hehehehe, not sure how hehhe så har haft min reservmobil sen dess). Har varit i skolan, det har varit 24 grader och spöööregnat, det har varit 35 grader varmt (under samma dag) och ja, det har rullat på som vanligt här i Porto Alegre.Vardagarna har fått sina rutiner liksom.

Min skola när det är soligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0