Det är inte synd om mig

Wifi:et, vädret och alla beslut ger mig huvudvärk. Okej, att få huvudvärk för att jag måste bestämma om jag vill åka till Amazonas och Buenos Aires nu under terminen eller i juli är kanske inget som är legit att klaga på... Och att det är åska i luften men det faktum att jag fortfarande kan glida runt i linne och jeans kanske tar bort min rätt att klaga där också? Bara the struggle med wifi:et som är rimligt att klaga på då och egentligen, onödig sak att klaga på också kanske? Så. Hej. Allt är bra istället. Internet funkar tillräckligt bra för att lyssna på musik nu, jag svettas inte ihjäl utomhus och jag har massa roliga resor att planera. Not bad, huh? Så nu ska jag ta mig i kragen och dra till skolan, tchau!

This chill life♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0