Tentavecka

Aaah, tentaveckor. Igår var jag "bara" i skolan 7 timmar + ett möte (sen satt jag 5 timmar hemma också och pluggade) och i tisdags var jag hemifrån 10 timmar och sen slutade inte pluggdagen där utan var bara att sitta två timmar när jag kom hem också. So much att fixa men jag börjar se ljuset i tunneln!

Igår satt jag och sammanfattade klart sammanfattningen, blev klar i lagom tid till att det var läggdags så idag blir det till att gå igenom allt, diskutera och försöka nöta in (vi pluggkompizar som är kvar - 2 av 5 har blivit sjuka eeheheh). Saatte...Jag ska dricka upp mitt kaffe och sen dra till Eko och möta upp Emma och Frida. Jag unnade mig att ta lite sovmorgon idag, såå skönt efter dålig sömn! Jag har till och med hunnit kolla instagram, äta frukost framför Nyhetsmorgon och ja, se på fasen, blogga? Lyx!!

Gammal bild när man hade tid att läsa annat än kurslitteratur höhö :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0