TGIF

Idag var en dålig dag. Så frustrerad över allt och har mest bara velat sova men jag tog mig iväg till föreläsningen och sen jag kom hem har jag kollat på Hart of Dixie, ätit mandariner och choklad. Skippade en intressant föreläsning men det behövdes verkligen och jag hoppas att jag vaknar på bättre humör imorgon. Då är det skola 8-10, grupparbete hela dagen och sen fredagsmys hos Louise. Fredag är ju trots allt fredag och fredagsmys innebär massa gott att äta med bra sällskap så det borde bli bra♥

 

Kommentarer
Elsa

Åh såna dagar är så jobbiga :( hoppas du mår bättre imorn!! <3 glöm inte att du kan ringa to mee när som helst om du vill frustrera av dig din ångest på nån:) KRAM & KÄRLEK

Svar: FINIS <3 <3 <3
Anneli

2015-11-06, 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0