Tenta + tentafest

Tentan gick bra. Får jag inte G skulle jag bli väldigt förvånad, särskilt eftersom jag knappt trodde jag skulle få G sist och så gick jag och tog hem ett VG. Det kändes ju ungefär hur megabra som helst!

Tentafesten däremot, den gick... sådär. Haha. Eller själva förfesten gick bra med jelloshots i sprutor, knytis med tapas, utklädnad, allsång, vinbål med en fryst hand i och ja, massa bra saker! Utgången däremot... VI STOD I KÖ I 2,5 TIMME. 2,5 TIMME. JAG VAR BARBENT. Fucking. Överfullt på alla nationer så det slutade med att vi hängde på Palermo men det var kul det med, vi körde lite high five-tävlingar där det ingick kullerbytta, lyft och snurr som vi fick applåder för från dom andra där!

Alice i underlandet, prisoner, white walker
jag som wildling, Jon Snow, wildling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0