Nytta över nöje?

Just nu väljer jag bort mina nöjen och gör istället sånt jag borde. Typ som igår. Sjuk och eländig ville, ville, ville jag verkligen på pubrundan men efter att ha sminkat mig, lockat håret, dragit på mig dom fulaste rosa paljettshortsen insåg jag att that aint going to happen'. Jag kommer må piss och inte orka plugga dagen efter så jag stannade hemma, åt godis och tittade på Hart of Dixie. Och idag. Idag ville jag verkligen följa med till IKEA men insåg att jag aldrig skulle hinna plugga om jag gjorde det så istället stannade jag hemma, slösade tid på fb och pluggade sen klart på typ 20 min (hade alltså hunnit följa med om jag bara var lite effektiv istället...). Och i tisdags! Efter att ha varit i skolan 9-17:30 ville, ville, ville jag träna så jag bytte om, cyklade till träningen och insåg hur dumt det skulle vara om jag sprang runt när jag mådde som jag mådde, så istället agerade jag assisterande coach. Och åt godis.

Look at me, massa kloka beslut. På grund av det kan jag faktiskt åka iväg nu och fika med gott samvete!

Titta vad taggad och redo jag var för disco-pubrunda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0