Loppis poppis + första advent

I söndags var det dags för loppis poppis! Jag hade fattat det mogna och kloka beslutet att stanna hemma kvällen innan, så när klockan ringde 07:15 var jag ändå relativt pigg och framförallt, körbar. Så. Jag hämtade upp två mindre (!!!) pigga följeslagare och så intog vi Fyrispark! Målet var att vi skulle bli av med lite grejer och ett plus var ifall vi skulle tjäna på det hela och vet ni? Det gick över förväntan - vi tjänade 300 kronor var! Pengar rullar in som det ska ba. Så vi packa ihop, nöjda och glada efter en rolig dag (haha lame mening) och jag skyndade mig ner på stan, för vad är väl en 1:a advent utan fyrverkerier på slottet? NADA! Så där stod jag med finisar och sen mös vi inne på Terassen i värmen♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0