Schäxigt

10 timmars sömn senare och jag känner mig faktiskt mycket bättre, tror jag fick bort den största sjukan YEEEY! Det jag däremot inte fått bort är min träningsvärk i magen (såklart). Jag kan knappt sträcka på mig så jag står rakt efter att jag har suttit ner, JAG GÅR RUNT FRAMÅTBÖJD SOM EN GAMMAL GUBBE. Ack, ack, denna sexapeal. Jaja, nu måste jag faktiskt sätta igång med att duscha, laga matlåda, hitta kläder och fixa mig, ska iväg runt 2 och inhandla allting inför kvällens festligheter!

Såhär går jag runt idag. Åh, älskar den här bilden förresten. Dels för att den är tagen under den bästa semestern jag varit på, längtar tillbaka♥♥ Och dels för att jag drömde att jag hade ett helt fotoalbum då jag och min syster stod i den här posen. HAHAHHAHHAA hur bra fotoalbum?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0