It's in

Jag tror inte ni förstår hur skönt det känns att äntligen vara klar med hemtentan och inte ha några måsten för ikväll. Och bara för det har jag sökt jobb och letat kurslitteratur... Dock har jag ätit godis och ostbågar till middag så det väger upp vuxenheten. Ooooch bara för det ska jag precis ta tag i mig själv och laga mat. Okej, jätteoklart inlägg, jag har skrivit lite för mycket de senaste dagarna, jag kan inte riktigt ta in vad jag vill skriva. Vet ni vad jag gör just nu? Jag ordbajsar. Som fan. Bara svamlar på och skriver, typ så som jag har gjort de två senaste dagarna höhö. Nä men okej. Mat alltså. Skriver jag strax efter att jag har använt ordet bajs i en mening. GAH TYST NU ANNELI. Mat. Okej. Schh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0