Kaos I tell ya

Ikväll är det inflyttningsfest hos Josef som gäller! Jag är såååå trött men har varit såååå taggad och det kommer jag nog bli så småningom! Just nu är det mest bara fokus på att hålla mig vaken under dagen och fördriva tiden på något roligt sätt. Tyyyyp som att fixa i mitt rum. Alltså det är kaos där. Totalt kaos. Min säng har fått en plats, resten av rummet är bara flyttlådor och möbler i ett virrvarr, helt ihoptryckt saatte... Tänkte försöka se till att spegelbyrån och kanske skrivbordet får en egen plats plus se till att hitta någonstans att ha mina kläder så jag slipper rota runt i min resväska på golvet där dom för närvarande befinner sig... Ja, ni hör ju? Kaos. Roligare saker kunde man göra en lördag men tänkte försöka hitta bra musik (är inte på rätt humör för musik dock = problem) och göra fint. Peace!

Mitt rum innan jag flyttade, så fint och okaos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0