Insparksmöte + Bryggan

Ah, alltså kaoset i fredags. Jag skulle frakta en platta (24 st 50 cl öl) samt tre dunkar vin på cykel till Polishuset (YOLO). Där skulle jag möta upp Emma som skulle frakta två plattor öl och hon kommer med ett styre som givit vika för tyngden, jag tappar dunkarna och ah, so much chaos. Vi lyckas ta oss fram iallafall där vi skulle dumpa alkoholen bara för att därefter skynda ner på stan, springa runt i massa olika affärer och köpa det sista inför insparken och ja, i två timmar flängde jag runt innan jag äntligen kunde slå mig ner och köra lite insparksmöte och packande av goodiebags. Vi skrev lite sånger, pratade lekar, planerade och åh, insparken kommer att bli så bra! Nu är i stort sett allt klaaaaaaart.

Runt 17, när vi blev för hungriga, drog vi och köpte mat, tände grill, knäppte cider och körde lite lekar i sann kickoff-anda. Kickoffen slutade på sommarens sista Bryggan där vi fick shots och drinkar gratis, hängde med rosa pantrar, dansade och hoppade i trängseln på dansgolvet och efter stängning åt jag och Paula mat framför Systrar i jeans. OCH JAG HÖLL MIG VAKEN HELA FILMEN, that's a first.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0