Mornin'

Vaknade imorse efter 8 timmars sömn och istället för att försöka somna om och vakna igen jättetrött vid 10-11 gick jag upp och åt frukost vid halv 9. Såååå. Nu sitter jag här, nyäten, halvseg men redo att sätta igång med pluggandet. Dock är jag redan hungrig igen, hur fungerar min kropp ens????

Idag har jag tänkt skriva så mycket som möjligt på min individuella uppgift som ska in på tisdag (egentligen onsdag men då är det kvalborg, så jag kör deadline tisdag).Kommit mer än hälften så det borde gå la bra! Bryter av plugget i eftermiddag med häng på stan, sen blir det träning och tillslut lite häng och matlagning med Oliwen. Now you know what I'm gonna be up to today. So long mates!

(Ååh börjar bli jättetrött nu, INTE lika nöjd över mitt val att gå upp tidigt, pna redan nu kanske hehh?)

Pluggisbild från Götlaborg men plugg som plugg liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0