Reccegasque

Lite halvt spontanade en reccegasque igår, tog över en kompis biljett och efter att ha sprungit runt på stan och försökt fixa smycken, skor och kuvertväska kunde jag äntligen slappna av (så gott det gick i högklackat...) med trerätters, nytt sällskap, dryck, tal och sång. Avslutade kvällen med kebab för att sedan cykla hem mitt i natten, barbent och i en alltför tunn kavaj utan tröja. HALLÅ KALLT JU.

Imorse vaknade jag upp med dimma utanför fönstret och ett sånt himla bra humör. Åh så skönt♥ Drack kaffe, tog på mysiga höstkläder (kjol men aa hehehh, halsduken och höstskorna var på!) och cyklade ner på stan och Snärkes där jag och los sis + extra sistros åt lördagsbrunch. ÅH SÅ GOTT, dregglar bara jag tänker på det!!! Åh, supermysig dag iallafall! Oklart hur kvällen ska spenderas men planer är på g, blir nog bra det! Fotboll hos Oliwen först iallafall, sen får vi se!

Gruppbilden är sååå obekväm haha, vi frågade en rar gubbe om hjälp.
Den när han sätter sig ner på knä och försöker hålla mobilen rätt och vi står där och posar
och gör vårt bästa för att inte skratta av obekvämlighet. Åh lilla lilla gullegubben då!

Kommentarer
Los sistros 2

ALLTSÅ VAD ÄR DET FÖR LITET HUVUD SOM SITTER UPPE PÅ DEN STORA KAPPAN OCH HALSDUKEN HAAHAHHA dör

Svar: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA not only big pants anymore!!
Anneli

2014-09-20, 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0