Bodyattack och allt vad det innebär

HEJHEJJÄTTEMYCKETHEJ! Precis kommit hem från ett Bodyattack-pass. Ja ni hör ju själva? Do I even need to say that folk står och ba WOOAAH och ledaren är helt sjukt crazy bra och står och ba KOM IGEEEEN och skriker med i låtarna och svetten verkligen RINNER på alla i 60 min och mjölksyran bränner och man tror inte man orkar men så står hon där och ba YOU'RE A FIGHTER och man ba HEEEELL YEAAH I AM!!!!! Liksom kom igen, do I even need to say that? Gissade ni nog själva bara jag skrev Bodyattack liksom. Jag och Britta har iallafall kommit överens om att vi ska stå där längst fram och ba HUH, HUH, HUH innan sommaren. Bra mål! Hårt pass i måndags, tisdags och så idag. IMORGON BLIRE VILODAG. Vet ni varför? Det berättar jag i nästa inlägg så blir inte det här så långt hehehe *cliffhanger* #pleasereadnextinläggocksåhehehe #brostophashtagging #okej.


För att göra hela omg-vilken-känsla-I'm-on-top-of-the-world-inlägget ännu värre får ni
en bild från förra våren när jag står över Hollywood-skylten. Lite dålig känsla i händerna
MEN NI FATTAR GREJEN VA? WOAH!

Kommentarer
elsa

Bodayattack är bäst

2014-04-10, 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0