Det här med att bestämma sig...

NÄMEN TJEEENARE. En vecka senare och ambivalenteli har hunnit bestämma sig, ändra sig, bestämma sig för nåt nytt och sen ändra sig igen. X antal gånger. Varit i gooa Göteborg ju (herregud vilken dialekt jag har i huvet när jag skriver det där), spenderade 12-13 timmar på tåg under en dag. Inte heeelt nöjd. Förseningar är kewl :))) IALLAFALL. Inte det viktiga! Det viktiga är att jag var på intervju och några timmar senare ringde dom och sa att jag fått jobbet. KUL BA. MEN. Så lätt ska jag inte fatta beslut inte! Where's the fun in that liksom? Saatte... Om en vecka, beroende på lite olika saker, vet jag nog om jag åker nu på en gång  eller till våren istället, stay tuned ;)

Ikväll ska jag iallafall till Lousie eller Paula, tjocka oss och bara ha fredagsmys. Så himla taggad, jeeeteleenge sen jag hängde med dom känns det som. Ha en härlig fredag gullungar! Och helg kanske om vi inte hörs innan dess. Och ja, vecka kanske t.o.m. ni vet ju hur grym jag är på att uppdatera ofta!

Körde temys med bröder igår efter jag varit på föräldramöte (vuxenpoäng). Jeeeeetemysigt och kul ♥

Kommentarer
elsa

Det blir bra hur du än gör :) Båda alternativen är ju grymma! :D Coolt med föräldramöte förresten!!

2013-09-22, 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0