Oktober

Lite för länge sen jag uppdaterade men spenderat sista tiden med fika, systerhäng, högskoleprovsplugg, grymma utgångar, massa jobb, promenader och så har jag blivit med lägga. I 2 månader iallafall. Tillsammans med Paula. Iiiih, vi flyttar in 1 nov och bor med varann tills jag flyttar till Götet efter jul, HUR EPISKT? Jo, massa episkt!

Annarsråå? Sjuk idag. Min hals har varit som Fetto Björkman i typ en veckas tid men då det imorse gjorde pissont att prata och min röst typ försvann kände jag att det är liiite för svårt att jobba på förskola utan röst så vilat och pluggat högskoleprov hemma så jag pallar jobba imorgon. Ska vila upp mig ännu mer på massage snart, hoppas alla knutisar försvinner! Och hoppas han inte säger att jag får så ont pga för mycket datorsittande heheheheh.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0