Vegas, baby!

Alltså. Vilken jävla dag. När man är så bakis att man knappt kan röra sig utan att behöva spy, då vill man verkligen spendera dagen med att checka ut från det fina hotellet i Las Vegas och sitta med en påse i knät i en bil i 7 timmar, minus den timmen då jag knäade framför toaletten på IHOP medan Louise och Paula käka och servitörerna knackade på och trodde jag hade dött.

Hade jag kul då? I DUNNO, obviously leverera vegas. Är en timme från Grand Canyon nu, lollo och palle kikar solnedgången där medan jag tagit världens mest välbehövlig dusch och sakta återhämtar mig på hotellet med Mumford and sons. Har äntligen lyckats få i mig mat! Inte att rekommendera att bara ha ätit två tuggor macka och en tugga äpple på hela dan fram till kl 6. BTW, nämnde jag att min spypåse börja läcka i bilen på mina knän och min byxdress? PREEECIIIIS vad man behöver när man mår skit hahaha. Ååhh chaisse bitte... Drar tillbaka till las vegas imorgon eftersom det är sån lång körning. Då blir det bannemej lugnt och kvällen ska spenderas med att se en show! Dan efter drar vi tillbaka till LA, tar typ 5 timmar. Och ja, sen börjar vi röra oss uppåt mot San Francisco!

Vid hollywoodskylten i LA i brist på vegasbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0