Den veckliga uppdateringen

Uppdatera efter varje helg känns väl... lagom. Typ. Har mest ba pluggat matte hela dagarna i veckan och på kvällarna/nätterna har jag dragit och kollat film eller spelat spel. Bra mix! Pluggat matte har jag väl gjort hela helgen också, suttit hela dan och skickade alldeles nyss in sista uppgiften, WOHO!!! Nu är det bara muntlig examination kvar men det är 15 augusti såå dää luuunch!

Har iofs inte bara nördat mig i helgen. I fredags körde jag, Louise och Elsa middag och förfest som Magda joinade senare och sen cykla vi in till stan och Bryggan. Himla rolig kväll!!! Träffa sköna människor ute och när bryggan stängde tog vi en sista shot och gick till bj som hade öppet en timme längre. Jag och Elsa cyklade hem efter det och jag ramlade väl in genom dörren runt 4. Tog mig upp på lördan och insåg att min mattehjälp (aka papi) skulle dra och bada med resten av familjen så va ba att hoppa in i bilen jag med och dra till Fjällnora (åh nej liksom (not)). Mysigt fast mitt huvud dödade mig så blev en hemmakväll sen när jag äntligen pluggat klart nån gång vid halv 10. JAAAJAAAJAAA. Nog tjat om plugg. Jag är jätteduktig, jag veeet. I veckan blire jobb! Skönt med cash, puss på det!

Cykelpojkarna i fredags. TOO COOL FOR SCHOOL.

 På väg hem. Det e la görvackert här va

Standard-ego-bild-i-badrummet-efter-utgång

Dagen efter. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLAR VILKEN FRÄSCH BRUD!!! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0