You want me down on earth but I am up in space

Shulu babes. Jobbade på förskola 9-12 idag och sen skyndade jag mig till fritidset där jag jobbade 12:30-17:30. Lite sådär lagom död atm men ska försöka hålla mig vaken ett tag till för att plugga och sedan avnjuta Barcelona - Celtic med gott samvete! Vill träna också, finns lite som är så underbart som att nyduschad, nyäten och nytränad ligga i soffan och kolla på en riktigt bra fotbollsmatch♥.

Imorgon jobbar jag 10-17 men tänkte komma in tidigare och ta igen lite administrativ tid
som jag missade idag. Konstigt nog är jag riktigt taggad på att gå in tidigare haha, vafalls??

Cristian, Paula och jag på O'Learys under ett El Clásico i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0