Workout

MEN HALLÅ? Var har ni tagit vägen?!?! Statistiken har sjunkit sate, det jag haft som mest nu de senaste dagarna brukade jag ha som absolut minst de senaste veckorna. Eller okej, ni som är kvar vet väl inte varför folk försvunnit. Elläääär? Come back iallafall (á la Rose-style i Titanic), saknar er!

Har nyss avnjutit sjukt god Flygande Jakob, mmm♥ Extra gott blev det efter ett pain in the ass (åh vad pain jag kommer få i asset imorgon) Medeljympapass direkt efter jobbet. Lite extra jobbigt blev det eftersom jag faktiskt redan hade (/har) pain i mitt ass. Lekte igår med barnen på jobbet, balanserade på en sandlådekant och druttar rätt ner på kanten med min svanskota och slår huvet i marken. EHM AJ. Även fast jag skrattade på utsidan så grät jag floder på insidan. Och barnen ba garva åt mig.
Sons of mumbles mumbles..

Letade upp lökigaste bilden, just for you. Majan och jag i Turkiet förra sommaren på promenad
hem från stranden. Genom öknen. Och när vi kommit fram är det stängsel så vi kommer inte ut.
Ehm, did I mention att det var 45 grader i skuggan och 95% luftfuktighet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0