Stabilt

Jag är helt löjligt irriterad. Över vad? JAG VET INTE!! Och det gör mig ännu mer irriterad, gaah!!
Tror det började när jag var tvungen att släpa största klädställningen fullsmockad med kläder till
ett annat rum och den fastnade i mattor, dörrhandtag, i mig, fick inte plats osv osv. GAH!!! Irri!!

Förövrigt är det snö ute! MYS!!!! SNART FÅR JAG HA SNÖBOLLSKRIG OCH ÅKA PULKA!!!!
Plus att nya biljetter till Mumford and sons släpps snart, då SKA vi få!! Och om vi får så drar
jag till USA dan efter konserten i april. Eller ja, det gör jag i vilket fall som helst hihihi, hur nice?!

Saatte... egentligen är det bra. Minus min irritation och att jag är så stressad/nervös så jag får
ont i magen. Över vad vet jag inte riktigt heller. Herregud vilken ambivalent tjej tänker ni? Agreed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0