Halv åtta hos mig

Ni vet precis innan febern är på väg att bryta ut, när man är tung i huvudet, trött i ögonen osv.?
Så har jag känt i över en veckas tid and frankly my dear, I'm sick of it!! Kom ba sjukan så jag
blir av med dig sen! Att jag måste dricka kaffe varje dag för att inte få en gräslig huvudvärk är en
annan femma. Och att jag nu bara längtar, åh vad jag längtar, efter min säng, men först så; jobb.
11-17:30 och direkt efter blire CL, Spartak Moskva - Barcelona. Skkkkön kväll mannar!

Igår var också en skön kväll! Eller en riktigt mysig och rolig kväll med mina härliga b-rudar!
Jag och Paula bjöd på vin och trerätters och dom bjöd på härligt snack. Riktigt trevligt!!

Paulutt förbereder

Mellispaus; fruktsallad och punch

Louise och Mickan**********

Kommentarer
Paula

HAHAHHA Elin? Nu drev du va?

2012-11-20, 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0