takterasshäng

Men hejjjj. Utebliven uppdatering pga grym dag! Jobbade 9-13.30, gick på sagobokspromenad på jobbet höhö! Eftersom jag jobbar på stan mötte jag upp Paula direkt efter och vi köpte Cupidosallad innan vi drog till Robin och solade på takterassen där han bor med honom och Thorsteinn. När klockan blidde runt 6 mötte jag upp syster och cyklade hem, lagade mat, åt och cyklade sen till Louise där hon, jag (nähä?!), Ludwig och Paula kollade på Eurovision semifinalen eller va fasen det är?
Nu njuter jag mest av att jag inte jobbar imorgon utan bara är barnvakt 14.30-17.30.
Lutar mot grillning imorgon, antingen i Fjällnora eller i stan och sedan utgång.
Vilket som kommer det bli hur nice som helst! Allt är nice med det här vädret!!
Men hejjjj. Utebliven uppdatering pga grym dag! Jobbade 9-13.30, gick på sagobokspromenad på jobbet! Jobbar ju på stan så mötte jag upp Paula direkt efter och vi köpte Cupidosallad och drog till Robin och solade på hans takterass med honom och Thorsteinn. Hängde hos honom tills klockan blidde 6, då mötte jag upp syster och cyklade hem, lagade mat, åt och cyklade sen till Louise där hon, jag (nähä?!), Ludwig och Paula kollade på Eurovision semifinalen eller va fasen det är för nåt som går nu? Mys iallafall!!


Nu njuter jag mest av att jag inte jobbar imorgon utan bara är barnvakt 14.30-17.30.
Lutar mot grillning på kvällen, antingen i Fjällnora eller i stan och sedan utgång.
Vilket som kommer det bli hur nice som helst! Allt är nice med det här vädret!!

Robin steker


Thorsteinn och Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0