Pi

Goooodmorgon! Sitter och håller i min katts tassar, hon ligger och kurrar på en stol bredvid mig, så är liite svårt att skriva med en hand men det får gå! Vill inte släppa henne, inte efter filmen igår som jag spenderade halva med att hålla för öronen och gråta bakom 3D-glajjorna. Berättelsen om Pi, den var riktigt bra gjord! Ni måste se den!! Det är bara jag som är världens överkänsligaste djurvän so it broke my heart, tackade nej till äventyr efteråt för att åka hem och gråta haha, damn that movie!!

Om nån timme styr jag stegen ner mot stan för att träffa Elsa som är hemma nu!!!
Ska julshoppa dom sista klapparna och ta en fika, blir riktigt bra det. Poss poss på er!

Det var så otroligt vackra scener filmen igenom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0