everyday is a new beginning

När adrenalinet av bokningarna försvann blev jag så uttråkad att jag pluggade.
Det är himla intressant att läsa böckerna, it really is! Förutom när det är massa
kemiska beteckningar, formler och tjafs, fattar nada av det. Himla bra är det
också att kunna ventilera ut lite frustration över alla iddis i världen med pappa,
han har alltid koll på vad jag snackar om, t.ex. när jag nämner Leipzig-listan.

Denna lobby-grupp är motståndare till de som vill bekämpa miljöproblemen. Det är ca
200 personer varav de flesta inte har någon som helst kompetens inom klimatområden.
Vad dom gör? Jo, bland annat satsar dom stora summor pengar för att motverka beslut
på de internationella klimatkonferenserna. Bra sätt att spendera sin tid, sounds healthy.

Shit vad min blogg har blivit en miljöblogg men det är så sjukt jäkla viktigt,
det är allas skyldighet att bry och engagera sig, hoppas verkligen ni tar till er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0