terassen, stall knall, café on wheels osv.

Nu har jag lekt klart för ikväll!! Eller jag har en liten date kvar med Vänner innan jag ska lägga mig, men annars så!

Och hur jag haft det? Massa bra, precis vad jag behövde! Tjejsnack över ett glas vin är hur mysigt som helst och vi
diskuterade saker alltifrån jobb, sommaren, rumphål, födelsedagar, konkelbär, nästa helg, morgondagen och boobies.
Pretty mixed up och så det ska vara!

Vi avslutade kvällen med en drive in på donken, invigning för Louise med sitt körkort
(eh ja, fastän hon haft det ett tag) och min Mc Flurry var underbar, daim is the shit (haha, inte bokstavligt talat...).

Min vackra mobil med sin vackra bakgrund, som användes flitigt under kvällen (mobilen, inte bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0