vill inte ha rubrik

Sjukt sliten. Efter 30 timmars jobb kan det lätt bli så. Bra gick det iallafall, förutom en sak på
slutet som jag har ångest över. Hatar att känna att jag kanske gjort fel, att andra tycker det.
Men men. Brännboll och jag slapp undan som domare. Skrev ner några siffror här och där,
1 poäng till vuxna, 5 till barnen. 1 poäng till vuxna, 10 till barnen osv. Barnen vann, iår igen. Mérde!

Väntar på Russel nu som inte längre är fashionably (?) late. Ja, slitenhet gör mig bitter.
Förresten, när vi ändå håller på och är bittra. MYGGOR. WTF??? Jag har aldrig riktigt
hatat dom eftersom jag inte lidit alltför mycket men inatt... Seriously..... HAR DOM EN
FUCKING RADAR VAR ENS ÖRON ÄR?????? VARFÖR SURRAR DOM RUNT DOM HEEEELA
NATTEN???? Bara stick och stick liksom, sluta låt! Låg under sovsäcken tills jag fick världens
huvudvärk av syrebrist, tur att jag har min lilla pillerburk med ipren med hela tiden hähä!

Kommentarer
elsa

haha kommer du ihåg förra året när vi rodde hem från klippan för att jag blev så sur på alla myggor?? Det var PRECIS som du säger nu !!! Hoppas dom inte är där iår eller inte lika jobbiga OOO

2011-06-18, 09:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0