skön.........t

Ligger och säger aj för mig själv (attentionwhore) och lyssnar på kent. Försöker ligga still men eftersom jag är jag
går det inte så bra, och så fort jag rör mig några centimeter gör det skitont i min höft. Stretchning efter detta!
Cyklade på jättedåligt humör till ett medeljympa-pass med stackars Louise. Passet piggade upp mig, inte bara för att
det var sjuuukt skönt att träna, utan även för att ledaren var ganska så.... speciell... haha. Men riktig hängivning gillas!
Hade världens beslutsångest men slutade med att jag såg Sverige utklassa Finland hemma istället för hos Gabbi,
hade missat större delen av matchen om jag åkt dit, synd. Nä ni, stretchning innan jag avlider, posses!

hattrick och han är kung igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0