it started out as a feeling, which then grew into a hope

Shulu! Vill bara upplysa er om att jag lever och att jag haft en underbar helg med Russel!! :) Vi har haft picknick med pastasallad, gitarr, öl och en ny kompizz i form av ett översocialt barn. Vi har ätit chips och godis framför Solsidan och Russel har blivit upprörd för att jsg inte tyckte det var husteriskt kul. Det vsr okej liksom (waow. Kommee jag bli sveriges mest hatade tjej nu? Isåfall kan jag gå all in och berätta att jag inte gillade Ove!). Vi har myst med åska och regn utanför (älska åska!!). Sen har vi gjort massa annat också som jag inte tänker skriva här höhö. Imorgon börjar jag 7.30, därav den halvkassa mobilbloggningen utan bilder; om jag startar datorn kommer jag bara fastna hehe. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0