Long lost penpal

Kompizar, kommer ni ihåg mig ???? Hehe.. Internet finns bara på min systers mobil so far och att låna den är inte alltför uppskattat men ska fixa det! Atm ligger jag i sängen med ett svidande ansikte och väntar på att bli torr vilket är typ en omöjlighet här. Vi har varit på stranden idag precis som alla andra dagar, hur bra har inte vi det liksom?? Igår kväll spelade vi syskon fotboll med massa av kickis turkkompisar, hur kul och svettigt som helst!! Ikväll ska vi till antika delen av Side, kolla i affärer och eeeeta, mums! *hungrig_fLikkaH9o* Gotta go, storebror har duschat utan handduk. Igen. Vi måste hämta. Igen. I 5 min vägrade vi, hoho det var kul! Men sen hämtade jag ändå som den snela hest jag är. Ska försöka sno kickis mobil oftare, see you next time! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0