skräckfilmskväll

Mina ben är i desperat behov av att rakas haha, inte okej, så det ska jag sysselsätta mig med nu och sedan äta tacos (mitt förslag och vi hade det hemma, WOOOAH!) innan jag åker till Jonathan och kör skräckfilmskväll med några stycken, kommer bli riktigt nice och jag kommer ångra mig så sjukt mycket inatt, vaaarför ska jag se på skräckfilmer för hahah? :( :'(
Fast jag får sällskap av Russel inatt så vi får lugna varann, känns som om det kommer behövas..

Paula, Jonathan (inte samma som vi ska till ikväll) och jag när vi tittade på skräck förra sommaren.
Som jag sitter på bilden kommer jag sitta hela kvällen, hålla för öronen är det enda rätta!


Kommentarer
mr K

Roligt att rubriken är "skräckfilmskväll" o den första meningen att dina ben är i stort behov av att rakas. Hihi. See the koppling, do you? :P Och ja det är din blogg som ber mig skriva konstiga ord :O

2010-09-18, 08:03:56
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0