i know my own limits

Jag har ganska bra självinsikt. Och det jag vet mest om mig själv,
det är att jag inte kan lita på mig själv. Haha, jag har inte viljestyrka nog.

T.ex. alla Russels sms som han råkade maila till mig, som ni kan läsa om här,
dom lovade jag att inte läsa, men han sa att jag kunde ha kvar dom på min dator
om jag ville, which I didn't för jag vet att jag antagligen hade läst dom ändå, which I shouldn't.

Och jag har ju min två-onyttighetsdagar-i-veckan-princip (vilket har gått förvånansvärt bra)
men nu hade jag massor med godis, chips och ostbågar kvar från igår som jag och Russel
ska äta nästa gång vi träffas, så för att jag inte ska äta upp dom själv har jag nu gett allt
till pappa och sagt att han ska gömma undan det och får absolut inte ge det till mig förrän
nästa gång Russel är här (men han måste komma ihåg var han gömmer det nånstans!!!)

Det är bra att jag vet mina limits liksom.


Kommentarer
ru

hah, trodde du hade länkat till alla mina sms när jag läste "T.ex. alla Russels sms som han råkade maila till mig, som ni kan läsa om här"

2010-10-20, 19:03:09
anneli

Sv: Hahahahhaha om jag inte redan tagit bort dom så.... ;)

2010-10-20, 19:29:06
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0