gooooodmorgon!

Hallå, ser ni vad klockan är??? Tjugo i elva och jag är redan uppe och har ätit frukost!
Brukar vanligtvis gå upp klockan 11 men nu gick jag upp 10, go me (ja, duktigt för mig)!

Jag drömde om knark typ hela natten och HIMYM-gänget. Ted träffade the one, tjejen
som allt handlar om men hon var korthårig!!!! Jag som inte gillar korthåriga tjejer haha
(alltså dom som är typ snaggade), that ruined it all..... Curse you Ted... Alla vi skulle
försöka sluta knarka iallafall, gissar att det var pga sluta-röka-avsnittet jag såg igår..

Jaha, hon var ju sjukt snygg! Bara tvungen att säga med det...
Och jag googlade på kort hår, fick inte upp en enda ful bild...
Betyder det att jag har börjat gilla det? Eller att kändisar helt enkelt passar i allt?



Åhhh.. jag är trött... Lägga sig igen kanske hehehe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0