utgången igår!

Om jag överlevt helgen? HELL YEAH!! Fastän det var lite tveksamt när jag gick upp på skakiga ben
imorse för att dricka vatten och yrseln kom, men det försvann när jag somnade om sen, skööön.t, hade
nämligen 1 timmes bilfärd + fika med lite släktingar framför mig idag och det blev hur mysigt som helst!!
Men rätt saker först, därför börjar jag skriva om gårkvällen som innebar förfest och utgång!

Kvällen började hos Paula med ölspel och förf3zt! Det var sjukt kul, älskar alla regler, typ att man inte får peka, att man inte får säga namn och varje gång man ska dricka måste man säga "Paula är bäst men Anneli är bättre" (paula kom på första regeln, jag la till det andra höhö).

Runt 11 drog vi in till stan och slutade tills sist på Kalas (jag vet, inte okej. Men betalade nada vilket faktiskt gör det mer okej) och där någon visade sitt busskort istället för leg när han skulle in haha, awesomeness.
Rundade upp kvällen som lördagskvällar ska göras - på donken. Och sen kom Russel med mig hem och däckade!

Paula och en halv Tomkins

Det gick vilt till!

Minerna efteråt när dom insåg vad dom gjort

Det bjöds på tequila-shots!

På bussen

"Min morsa och farsa.... kan dricka bättre än dig!! Drick lejonmjölk istället!" hahah skön!

Louise!

Jag och Lollo





Paula, Louise och sen en däckad Ludwig vid VIP-bordet

Kvart-i-tre-ragg på donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0