kaos både inne och ute

Haha jag skulle ju ha tränat och åkt till russel idag men inget av det blev av, fail haha.
Louise kom till mitt jobb strax innan 5 och vi ritade lite, sen skulle vi dra vid 5 men det
blev lite kris, Emelie behövde gå på möte och det var 4 barn att ta hand om så vi stannade
typ en timme istället, Louise var hur snäll och duktig som helst som stannade, TACK IGEN!

Jag och Lollo D i helgen

Vi kom hem vid tjugo över sex och då pallade vi inte träna haha, det hade varit ganska
ansträngande och stressigt så hon åkte hem. Så då var det bara Russel kvar! Och det
orkade jag inte haha, hade inte hunnit äta och skulle raka benen, blev för stressigt hehe.

Så. Här sitter jag istället, lyssnar på Johnossi och ska läsa hp sen ikväll, NICE :)


Kommentarer
keela

I KNOW!!!! haha, ungefär :)

2010-11-09, 19:47:11
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0