picknick!

Ahhh, jag är helt slut! Jag har legat däckad framför tv:n ända sen jag kom hem från jobbet. Det är ju nästintill sommarlov nu så det är klart alla barnen blir glada. Och hyper.
Vilket resulterar i att jag blir sjukt trött. Men ja. Nice ändå.

 

Igår (här märker jag hur trött jag är när jag läser igenom. Hade skrivit imorgon istället för igår hehe) hade vi det sjukt mysigt iallafall, jag och Russel. Vi firade 9 månader som sagt och han kom förbi mig på jobbet vid 5 med Cupidosallad och vi gick hem till mig, hämtade filtar, kakor, kortlek och tog fram bestick. Och la besticken på byrån i hallen. Vilket vi kom på när vi var framme vid picknick-stället. Och eftersom båda var så sjukt hungriga lösta vi det på annat sätt. Improvnick. Så tror jag vi döpte vår picknick till, om jag minns rätt..


Our picknick-place. Massa blommor bakom också, jättemysigt!


Detta blev våra bestick! Hur smarta är inte vi?


Schnyggo


Jag var överlägsen på Stress. Vi spelade tills Russel blev för dålig förlorare höhö
(Min blogg. Jag bestämmer vad det ska stå. Men serri. Jag vann faktiskt!)





Helt spontan bild! Och bara för att vi ville vara söta


Bara för att väga upp cheezi-nessen på bilden innan.


Kommentarer
- My Life by Paula Lundholm

hahahahha ni är knäppa! :P

2010-06-10, 20:19:39
URL: http://pa0u.blogg.se/
darling

hahhahahaha! åh jag dör hahaha

2010-06-10, 20:50:27
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0