oerhört snäll dotter

Åhh, vad snäll dotter jag precis har varit.

Min hungriga mage fick mig att gå upp och leta efter nånting ätbart och jag kikar in i vardagsrummet där mamma och pappa sitter och kollar på Johnny English.
Mamma frågade lite fredligt när popcornen kom.

Klok och snäll som jag är fattade jag vinken och poppade popcorn, bar in skålar, salt, glas, loka och vatten till dom små söta päronen, tog ett äpple, lite popcorn och nu sitter jag här, nästan klar med alla låtar.

Planerna härnäst är The sims hehe. Skönt att bara vara hemma ikväll, inte på humör för nånting annat just nu.

Var kommer alla nya läsare ifrån förresten???? :o :)))


Söta päron och failat hjärta där ovan hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0